Sz.Dávid 2009.02.25. 12:22

Bkv

Hát, én nemtudom miért szídja mindenki a bkvt, meg hogy edények az ellenőrök. Igaz, nagyon ritkán veszem igénybe ezt a csodálatos szolgáltatást, általában akkor, ha másnapos vagyok és a taxisok faszságait sincs kedvem hallgatni, hogy már megint emelték a benzin árát, na ez történt ma is.

Mivel kivoltam gondoltam veszek jegyet is és ezzel példát mutatok a kontrollereknek, hogy tegyenek ők is így, ha már ott ácsorognak a metró területén.

Dobom az aprót a gépbe mint papi a 100forintos peepshow autómatába, erre nézem, hogy az egyenlegem csak nem nő annyira mint kéne neki, úgyhogy elkezdtem számolni is, hogy mivan és arra jutottam, hogy már bevágtam 5-6 kilót és még mindig csak 200on áll a számláló, úgyhogy odabattyogtam az ellenőrkollégákhoz, hogy kiszedik e vagy én rúgjam ki a gépből ami nekem jár. Na erre fel is kapták a fejüket jöttek rögtön, de mondták is, hogy nézni kell a térfigyelőt megne basszanak a zsekák garázdaságért, komplett akciót szerveztünk 1 szeku figyelte a kamerát a másikkal meg felváltva rúgtuk az autómatát, hátha megjavul, hameg nem ezután biztos ki kell küldeni az endzsinert, hogy legalább a horpadást kikalapálja a gépből. Miután feladtuk, hogy márpedig kiszedjük a dezsőt a gépből a cimbi aki addig bőszen segített duplázni az ütememet, mármint a taposás terén megállapította, hogy ezek a geci alvállalkozók, akik ezt a szart üzemeltetik ezen keresnek pénzt, aztán mondta, hogy vegyek jegyet a nénikétől aki zöldségesládáról kínálja a narancssárga papírcetlit 300ért.

Kicsit kétségbeesve közelítettem, mert múltkor már rájöttem hol ott a biznisz, a lényeg, hogy veszik a gyüjtőjegyet olcsóba és azt adják el darabra, számlázni meg ugye a gyüjtőjegyet leszámlázzák a végén aztán a sok huszasból amit összekuporgatnak tud venni a pulyának turbórágót, hogy ne sírjon a szája széle mert vége a power rangersnek. Azonban ezúttal itt is korrekt jegyet kaptam, ami feljogosít 1 óra utazásra.

Úgylátszik a gyámügy már elszedte zsoltikát a mutertól így nem kell rágóra kuporgatnia az öreglánynak, vagy pedig még fel sem csinálták, bár azt kétlem, mert ismerős volt a pofája még régről, szerintem Dimitríjel volt üzleti kapcsolatban, aztán gondolom rájött, hogy így nem lesz nyugdíj, úgyhogy a teste helyett már a jegyeket árulja.

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonkoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr38965028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása