Kisfaszom, vettem szobabringát, mert így van értelme nézni a mónika sót, csak baszottul zavar, hogy nem közeledek semmihez, de legalább ha távolodnék valamitől, de az se megy, csak ha közben pattogok vele, viszont azt meg a padló nem köszöni meg.

Tegnap este voltam várost nézni, mint kiskakas a szemétdombján, egyre lejjebb csúszik ez a geci, sok a csöves. Annyira sok, hogy egy még oda is jött jaszkarizni nékem, mondván, hogy 50forint hiányzik neki a borához és cserébe, hogy ő tervezte a német csodaautómat ennyi bőven járna neki.

Nekem se kellett több, elmagyaráztam neki, hogy mivel ezt az autót már kitejeltem a gyárnak ezért szerintem keresse rajtuk az ő részét, ha már ekkora mérnök ember, bár szerintem a putyilov gyárban baszta el az életét, utána hazament pofánverdeste kétszer az asszonyt aztán az egyetlen örökség amit az apja ráhagyott az a kocsmában egy hely a pultnál, amit tudott támasztani, hogy szar az élet, de legalább kevert lesz amég világ a világ.

Ennyiben is hagytam volna a csókát, ha nem látok meg egy újszövetséget a kezében. Azt tudni kell rólam, hogy az nemjön be, ha valaki hírdeti az igét aztán nem úgy él, a keresztényeket meg különösképpen nemszeretem, sok köztük a köcsög...meg ezekszerint a csövesek is az ő hitüket támogatják, pedig azthittem, hogy azok a narancssárgaruhás ratyik a legnagyobb hajléktalanok, akik kenyérre kérnek pénzt, hogy etessék felebarátaikat, na vajon akkor ez hogyan is van, a krisnagyerek tarhálja a pénzt kajára, akkor a büdösebbik geci minek tarhál? vagy csak simán jó az üzletpolitikájuk és így több jön össze? tiszta manufaktúraszisztem az egész.

Naszóval, visszatérve a bibliás dologra, megkérdeztem, hogy hívő e, persze mosolyogva mire a szaros csimbókos fejével hevesen bólogatott és láttam a szemében a sok évnyi alkoholizmuson kívül, egy könnycseppet, hogy ma is meglesz a kannás koccintós.
Na mondom és ezt hírdeti a vallásod, hogy itt veresd a picsád az utcán meg hogy engem tarhálj? ha most odaadom az aprót holnap mit dobok a parkolóautómatába?
hát hogy ő aztat nemtudja, na pedig egy ilyen probléma megoldását kinézném egy mérnökemberből, de lehet, hogy ez is már túl bob marley volt agyilag.

az egészben a legszebb, hogy a végén még ő volt felbaszva mint macska a plafonra, hogy adok e vagy nem. De nyugi, diploamtikus voltam és elejtettem egy mondatot ami enyhén utalt arra, hogy zavarja az aurámat...(Na húzz a kurva anyádba, vagy megpaskolom a betont veled)

 

ui: valaki megmondhatná mi a faszom az a feed (jár érte egy pirospont meg 2 turbórágó)

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonkoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr68958272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz.Dávid · http://bortonkoszt.blog.hu/ 2009.02.28. 21:39:25

kösz, jár neked a turbórágó meg a pirospont

wtf? 2009.03.02. 15:21:37

@Sz.Dávid: húú büszke lesz rám a anyukám
egyébként legközelebb használd jobban a google-t, mert nem biztos h olvasnak ilyen félkegyelműek mint ééén

Sz.Dávid · http://bortonkoszt.blog.hu/ 2009.03.02. 17:32:01

itt van ez a statisztika dolog vagy mi és itten azt mutatják a számok, hogy vannak kik olvasnak, de lehet túl dekoncentráltak, hogy felfogják a történteket
süti beállítások módosítása