Tegnap délután még nem is sejthettem, hogy az emberek agresszívak, bár igaz, ha nem lennék ennyire naív, tudhatnám, hogy nem sokan kedvelik a hétfőt. Főleg nem az éjszakában. Kivételesen elverekedtem magam szórakozni pár cimbivel, legalábbis ez volt a terv. Na aztán sejthetitek, hogy nem jött össze úgy, ahogy el lett tervezve.

Kezdődött azzal, hogy éhesen kaptam nyakamba a várost, ráadásul mivel terveztem, hogy iszok és nem szeretem buzi sofőrszolgálatokra bízni a gépet akik hazafuvaroznak, mer a sok kis retekgeci kilopja az aprót a hamutartóból is ha kész az ember, meg huzatja a vasat, mint bejáratós suzukit józsibá a Váci úton ünnepnapokon. Úgyhogy hívtam egy taxit, meg volt beszélve Dimitríjékkel, hogy találkozunk egy kellemes hangulatú bárban. A taxis persze át akart baszni, mint rezsőkét a zöldségárús, úgyhogy meg kellett dorgálni szegénykét, de legalább végül felajánlotta, hogy a fuvar ingyér volt(tiszta magyar szocializmus '86).

Megérkeztem a feljebb már említett bárba, ahol úgy volt, hogy lesznek fehérnépek akik majd álló mellekkel ugyanilyen jelzőt tesznek hozzá a faszomhoz, de persze elmaradtak, orosz barátom arra hivatkozott, hogy valamiből meg kell élni és mivel nyakunkon a válság nem henyélhet a munkaerő. Végülis érthető volt teljes mértékben.

Olyan éjfél körül amikor bezárt a miszter sör gúnynévre hallgató talponálló és kiszabadulnak a cigányok, azthiszik, hogy a fröccs egységáron megy minden vendéglátó helyen aztán amikor fizetni kéne és nem 60forintot kell tejelni 2 liter tiszta szeszért jön a pampogás, hogy ők ezt ugyan ki nem fizetik. Szerencsére helyben voltunk és az egyik cingárgyerek akinek nem jegyeztem meg a nevét, mert szar a névmemóriám, de állítólag velünk volt felpattant és megcsapta a kormost mint földesúr a négert a gyapottföldön, arra meg hatott a gravitációs erő hírtelen meg a gyorsulás is és összecsuklott kempingszék módjára. A végén nem kelt fel semmire se pofozgatásra se másra, minket meg szorított az idő, mert ha megjön a főnök és látja, hogy mivan ott már nem magyarázzuk ki, hogy csak újítottunk egy büdös perzsaszőnyeget a pult elé. Végső elkeseredésemben ráborítottam a fröccsöt amit nem fizetett ki. Ki is pattantak a pupákgyerek szemei és hevesen nyalogatta a bajszáról a szamorodniból kevert lőrét. Mákunk volt, úgyhogy kibasztuk a bárból, de legalább a geci megúszta a fizetést.

Amikor már beittunk gondoltuk csapatjuk kicsit valami muzsikára, de mit ad isten hétfőn minden zárva van, pedig elhihetitek, nem múzeumba akartunk menni.

Hazafelé gondoltam buszozok kicsit, mert emlékeztet gyerek koromra, csakhogy mára az utazó közönség tiszteletlen, retkes össze-vissza hánynak mindent. Amikor felszálltam át is adta egy lógófülű figura az ülőhelyet, azthiszem fogynom kéne kicsit, mert lehet terhes kismamának nézett. Mellettem meg fogta a seggkikúrtrészeg cimbijét géza18 és közben büszkén viselte mellkasán a "végzős a gimiben szalagot".

Hazaértem lefürödtem, szartam egy jót elaludtam, és most itt vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonkoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr41977205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meetyouinthesky 2009.03.04. 17:44:04

Üdv! Börtönös bejegyzés nem lesz?
süti beállítások módosítása