Ma már harmadszor írok, épp egy felnőtt pubban ülök, még kong az ürességtől, lassan majd beindul az élet, kb 1 órája vagyok itt de az egyik pultos ribanccal már szorosabb baráti kapcsolatot ápolok, hát igen, állítólag szépek a szemeim és sármos vagyok, mint a batman, bár az sem árt, ha megelőz a hírneved, amikor beléptem egy mellben igen tehetséges hölgy törölgette a pultot, nekem se kellett több, rögtön felé léptem, már 3 napja nemvoltam nővel, úgyhogy tudtam, hogy ez nem az az alkalom lesz, amikor elviszem vacsorázni meg beleölök némi teljeskiörlésű lisztet az orrába, az ilyeneknek amúgyis elég ha kicsapsz egy kocsikulcsot amin nem pont a neves suzuki autógyártócég emblémája díszeleg és máris szimpatikusnak talál, amikor már úgyérezte, hogy már eléggé megismert ahhoz, hogy a kapcsolatunkat magasabb szintre emeljük megkért, hogy segítsek neki kihozni egy söröshordót a raktárból, merthogy most verette magába a műanyagot kicsit vállmagasság alatt és nem kellene emelnie, de ha nem készül el, a főnök kiteszi a melóból, aztán mehet vissza szopni kétezerér rákospalotára a szemétégető mögé, pedig az ő kérésére csináltatta meg magát. Mivel úriember vagyok azonnal válaszoltam, hogy természetesen a hölgy rendelkezésére állok és azzal a lendülettel be is battyogtunk a raktárba, természetesen ő ment elől, csakmert, hogy én nem ismerem a járást, úgyhogy gondoltam megteszem amit a természet megkövetel tőlem és rámartam a picsájára, nemmondom, nem volt rossz.

Szerencsére nem vette tolakodásnak a dolgot, kb olyan fejet vághatott mint amikor apuci karácsonykor megmondja neki, hogy ma nem kell elépucsítania, aztán már hatott is rá a gravitáció, mert kezdett elmerülni, mint búvár a szarban, de szerencsére makkomnál megállt és benyelte, komolyan úgy tolta mint kacsa a nokedlit, úgyérztem, hogy a taknyot is kiszívja az orromból a vákumával, miután végzett persze kihoztam neki a söröshordót, de a kurva anyukat ezeknek, hogy rávan nyomva a hordóra hogy kőbányai és ezerkettőért adják el a korsóját stella néven, sok fasz meg issza a szart, mind1 ezután rendelek egyet már csak tiszteletből is, de megyek vissza mert kacsingat én meg ide látom, hogy gecis a homloka, és nem lenne szerencsés, ha a főnök megtudná, hogy munka közben szórakozik a kis hölgy...

A bejegyzés trackback címe:

https://bortonkoszt.blog.hu/api/trackback/id/tr40945236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása